Miesiąc: Luty 2015

Gdy w czasie popołudniowego powrotu z pracy

Kiedy w czasie wieczornego powrotu z pracy ulatuje z nas stres całego dnia i pośród pulsowania głowy oraz bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć biegać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to zdołowanie. A rano kołowrotek rozpoczyna się viagra
od nowa. Noworoczne postanowienia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, funkcjonujemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, sporo od siebie wymagamy. Zazwyczaj zbyt dużo oraz za szybko i to zazwyczaj stoi nam na drodze do wprowadzenia w życie przemian.
impotencja1
Jeśli myślimy o zdrowym jedzeniu wyobrażamy sobie ascezę z „zieleniną” i ciągłym poczuciem tęsknoty za poprzednimi pysznościami, jeżeli myślimy o aktywności fizycznej to zakładamy, iż musimy wkomponować te długie treningi na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tej kalkulacji, że w tygodniu już nie będzie czasu na sen, a przecież odpoczynek też jest ważny dla ciała… I tym sposobem nie wdrażamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzmaga się.
Najistotniejsze, to powiedzieć sobie wprost: lepsza mała zmiana niż żadna. Znajdźmy 15 minut dziennie albo pół godziny 3 razy w tygodniu, ażeby się poruszać – iść na spacer, przesiąść się z auta do komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, wybrać się na basen lub squasha ze znajomymi. A może popróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma sprawiać nam satysfakcji! Zatroszczmy się również o strawę oraz określmy sobie jakieś dni w
erekcja
tygodniu, w które będziemy spożywać lżej – np. w określone dni mniej kawy, żadnych fast foodów czy jedzenia późnym wieczorem. Określając sobie realistyczne cele zyskujemy podwójnie: realizujemy prawdziwe zmiany do swojego życia oraz budujemy motywację na kolejne! Czasami już nawet niewielkie modyfikacje planu tygodnia zapewniają widzialną poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej oraz mamy dużo więcej energii, którą należałoby w rozkoszny sposób wykorzystać…

Tags : , , , , , ,

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, choć uczulam, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! levitra

Zanotowałeś pierwsze symptomy choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby oraz wskaże stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności z erekcją to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe posiłki

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych powinno się spożywać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto spytać także dietetyka o poprawną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest sztywnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wprowadzenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed seksem podnosi aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje bardzo źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo redukują twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie poważne problemy, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz nasiąknięty ich brzydkim zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz krępujących sytuacji między wami, też w łózku. Oczywiste jest, że jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, żebyś oprócz zdrowego odżywiania aktywnie praktykował sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg lub siłownia oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma aktualnie kłopoty (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : tania kamagra

Tags : , , , , , ,

9 rad na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka sprawdzonych sposobów na to, żeby bardziej Ci się chciało i żeby twoja i kochanki satysfakcja z seksu była o wiele większa.

Oto kilka prostych rad, aby w twoim łożu zrobiło się naprawdę namiętnie!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeśli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie produkować hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania dowiodły, że dotyk ożywia wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Efekt jest jasny: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wyjdź na słońce

Nawet jedna godzina spędzona w pełnym słońcu może podnieść poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o sześćdziesiąt dziewięć procent – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo promienie słoneczne obniżają ilość melatoniny, hormonu, który działa niekorzystnie na płodność oraz popęd seksualny. Solarium też daje takie rezultaty.
3. Oglądaj filmy romantyczne

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może sprawić, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz troskliwy. Stwierdzili oni, iż filmy miłosne podwyższają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o dziesięć %. Najtrudniejszym twoim zadaniem będzie wyszukanie takiego filmu, w czasie którego uda ci się nie usnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie i erekcje są dozorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, gdy zajdzie tego typu potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka napływa większa ilość krwi.

5. Pij sok z granatu
Codziennie wypijaj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim wykazały, erekcja
iż owoc ten usprawnia przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Prócz tego sprawia, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Otocz się wonią wanilii

Woń wanilii skutecznie intensyfikuje napływ krwi do członka – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa fale alfa w mózgu, które odprężają i pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że kupowanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż wyposażanie się w leki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeśli facet je zbyt mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. Toteż wskazane jest włączyć do diety sporo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij również o witaminie C, która zwiększa stan oksytocyny w organizmie i wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć tytoń

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając przepływ krwi do członka. Pewne doświadczenie dowiodło, że spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, iż erekcje staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy również o innych ujemnych przymiotach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra cena

Tags : , , , , , ,

Witam na moim blogu

flower-power-297x246

Tags : , , ,

Halooo :)

Tags : , , ,